Vyřizujeme je rychle a jednoduše, bez vyplňování zbytečných formulářů, protože svým zákazníkům důvěřujeme!
Reklamace poškozeného zboží
Pokud po obdržení zásilky zjistíte, že během cesty došlo k poškození, pro účely postoupení reklamace dopravci vás požádáme o zaslání těchto dokumentů na email reklamace@tischlers.cz?
- informace o zásilce = číslo faktury nebo objednávky,
- fotografie v 5ti variantách,
- celkový pohled na vnější obal,
- detail obalu v místě poškození,
- adresní etiketa,
- výplně a umístění zboží v balení,
- poškozené zboží,
- fotografie musí být v kvalitě alespoň 640px.
Ať již dopravce reklamaci uzná či ne, vaši objednávku pošleme obratem znovu.
Výměna zboží
Může se stát, že objednané zboží Vám úplně nesedí. Stane se. Pošlete ho zpátky a my pošleme obratem správnou velikost. Lépe je předem zkonzultovat, zda je velikost skladem na tel. čísle 605 981 187 nebo reklamace@tischlers.cz. U první výměny zboží neúčtujeme dopravné.
Vrácení zboží
Nelíbí? Nevadí. Nemusíte to nijak zdůvodňovat a nebudeme se na vás mračit. Zboží pošlete zpátky společně s fakturou a číslem Vašeho účtu na adresu uvedenou na faktuře. Peníze vrátíme obratem. Zkrátka žádné zbytečné úřadování.